Håndtering af inddrivelse af tilgodehavender og i særdeleshed for dårlige betale kan være en tung og uskøn proces. Dette fjerner fokus fra at drive forretningen, og dræner os for ressourcer. Jeg kan hjælpe dig og din virksomhed med at gøre processen med debitorstyring enkel og effektiv. Dermed kan du spare tid, få hurtigere betaling og minimere tab på debitorer.

Jeg har indgået et samarbejde med Likvido, som har udviklet en rigtig god løsning til inddrivelse af tilgodehavender. Jeg har selv brugt dem i mere end et år, og det fungerer bare. Nu har jeg mulighed for at tilbyde sammen gode løsning til din virksomhed – hvor jeg gennem mit administratormodul kan tilbyde dig nogle rigtig fornuftige priser.

Med Likvido kan vi integrere din virksomheds regnskabssystem (Dinero, E-conomic, Billy m.fl.) og opsætte automatisk fakturaudsendelse, påmindelser og rykkerprocedure – samt bogføring af indbetalinger. En opsætning, der sparer meget tid for mig i mit daglige arbejde med inddrivelse af tilgodehavender. Du får samtidigt et dashboard, som giver dig et overskueligt overblik over dit udestående.

Løsningen kan hjælpe dig med følgende:

  • Inkasso med 100 % udbetaling af den inddrevne hovedstol
  • Automatiske rykkere, hvor der sendes påmindelser og rykkere via e-mail, SMS, EAN og brev
  • No-cure-no-pay ved retslig inkasso (fogedretssager) – dvs. du betaler kun gebyrer og retsudlæg til Likvido, hvis Likvido får inddrevet dit tilgodehavende
  • Gratis kreditvurderinger af nye kunder, så du undgår at starte samarbejde op med dårlige betalere
  • Automatisk bogføring af indbetalinger

Jeg hjælper med opsætningen af din aftale – og support går som udgangspunkt gennem mig. De spørgsmål, jeg evt. ikke kan hjælpe med, har jeg en kontaktperson hos Likvido support, der kan hjælpe os med.

Kontakt os endelig for en drøftelse af dine behov og for et tilbud, hvis du mener, at ovenstående kunne hjælpe dig i din hverdag.